مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-11اقتصادي

فارس من|کرونا آجیل را هم گران کرد


شیوع ویروس کرونا موجب کاهش واردات محصولاتی از جمله گردو، فندوق و بادام هندی و افزایش قیمت 100 تا 300 درصدی این محصولات شده درحالی که افزایش صادرات پسته در ماه اخیر به همراه دخالت دلالان افزایش 50 درصدی قیمت پسته را به دنبال داشته که البته این افزایش نسبت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در پی ثبت سوژه ای در سامانه فارس من با عنوان آن را خریداری کنند.

کاظم سلطانیه از خشکبار فروشان قمی با بیان اینکه آجیل مخلوط امروز در قم از کیلویی 90 تا 300 هزار تومان به فروش می رسد، گفت: این اختلاف قابل توجه به علت کیفیت آجیل مورد استفاده است و اینکه در آجیل های مخلوط با قیمت پایین از فندق، پسته و بادام به میزان کمتری استفاده می شود.

خرید پسته با چهار واسطه  وی با اشاره به اینکه خشکبارفروشان قمی باید پسته که محصول مهم تری در میان خشکبار است را از خارج از استان به قم وارد کنند، مطرح کرد: برخی از مغازه داران با چهار واسطه پسته را می خرند به هیمن علت وقتی به درست مصرف کننده می رسد بیش از 40 هزار تومان اختلاف قیمت نادرست دارد.

  سلطانیه خاطرنشان کرد: برخی از مغازه داران نیز با توجه به اینکه در سال گذشته کاسبی نکرده اند قیمت های خود را مقداری افزایش می دهند و برخی حتی میزان سود خود را به بیش از 30 درصد رسانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|کرونا آجیل را هم گران کرد

فارس من|کرونا آجیل را هم گران کرد